HARMONOGRAM ROZPOCZĘCIA

 

  1. O godz. 9.00 w biurze zawodów (sala 06) odbędzie się weryfikacja zespołów i losowanie kolejności spotkań. 
  2. O godz. 9.30 na parkiecie sali gimnastycznej nastąpi oficjalne otwarcie Turnieju (koniecznie przy wtórze trąb i werbli). 
  3. Około godz. 9.40 rozpocznie się mecz otwarcia: zespół złożony z absolwentek zmierzy się z drużyną uczniów klas pierwszych i drugich. 

 

W dalszej części mecze będą rozgrywane zgodnie z tabelą (umieszczoną w gablocie przed salą gimnastyczną i w Holu Kazimierzowskim – będzie można na nią w każdej chwili rzucić przysłowiowym okiem). 

 

*UWAGA 

  • Z racji tego, że do zawodów międzypokoleniowych zgłosiło się 14 zespołów (kosmos!), zatem konieczne stało się wprowadzenie zmian. Najwyższa Rada Organizatorów zdecydowała się na rozgrywki systemem pucharowym. Będzie to zatem 13 spotkań plus mecz otwarcia (najmłodsi kontra najstarsi uczniowie – choć do metryki nikomu zaglądać nie będziemy…) oraz mecz zamknięcia, w którym zwycięski zespół Turnieju zagra z aktualną reprezentacją szkoły (zwaną „Kosami Stosika”). 

  • Jeżeli w wyniku weryfikacji zespołów okaże się, że będzie 10 drużyn lub mniej, to rozgrywki odbędą się w systemie pucharowym zmodyfikowanym – meksykańskim (ole!). W pierwszym etapie zespoły grają do dwóch przegranych meczów. Każda rozgrywka trwa dwa sety (do 15 punktów) i musi zostać rozstrzygnięta (w przypadku remisu liczą się tzw. „małe punkty”). W dalszej części obowiązuje system pucharowy – przegrany zespół odpada. Pierwsze i drugie miejsce zostaną wyłonione w bezpośrednim meczu, a trzecie – na podstawie zdobytych „małych punktów”. Drużyna powinna składać się z sześciu zawodników (choć dopuszcza się zespoły pięcioosobowe). Obowiązują podstawowe – uproszczone przepisy gry w piłkę siatkową. 

  • Wariant rozgrywek w przypadku zarejestrowania więcej niż 10 drużyn obejmuje system pucharowy – tzn. przegrany zespół odpada z gry o milion. Zawodnicy rozgrywają również dwa sety do 15 punktów. Mecz musi być rozstrzygnięty. Pozostałe zasady obowiązują jak w punkcie piętro wyżej. 

 

Nagrody  

Oprócz epokowego uznania i tłumu wielbicieli, które możemy potraktować jako „efekt uboczny” wygranej, drużyny z miejsc na podium otrzymają pamiątkowe Puchary Dyrektora IV LO. Dodatkowo każdy zawodnik zwycięskiego zespołu (zwanego od tej pory Pokoleniowym Superchampionem) otrzyma pamiątkowy medal z efektownym grawerem).

 

Sprawy organizacyjne i konsumpcyjne 

  • Przy wejściu do szkoły na tablicy po prawej stronie zostaną wywieszone listy uczestników. Ewentualne nieścisłości (choć nie zakładamy, że takowe w ogóle odważą się pojawić) prosimy konsultować w biurze zawodów u organizatora.  
  • Zespoły rozgrzewają się w sali fitness (basen) lub w łączniku. Rozgrzewka z piłkami (prosimy nie chwytać piłek lekarskich…) odbywa się bezpośrednio przed meczem (około 5 minut). W związku z dużą ilością zespołów prosimy o przestrzeganie czasu. 
  • Kurtki i obuwie można zostawić w szatni przy wejściu do szkoły po prawej stronie. Zespoły grające mają do dyspozycji szatnię z szafkami zamykanymi na klucz. Kluczyk można zostawić w depozycie u dyżurnego ucznia (zwanego obiegowo Cerberem). Po zakończeniu meczu prosimy o opróżnienie szafki i oddanie kluczyka. 
  • W trakcie oczekiwania na kolejny mecz lub po zakończeniu rozgrywek zapraszamy do kawiarenki turniejowej na bezpłatną kawę, herbatę i słodkie co nieco prosto z gorącego piekarnika. Także tam będzie można porozmawiać z byłymi nauczycielami – powspominać wzloty i upadki, zakładając, że do zliczenia tych ostatnich wystarczą zdecydowanie (!) palce jednej ręki. 
  • Dla uczestników swoje podwoje otworzy także sklepik szkolny, w którym będzie można kupić naleśniki, kanapki, napoje i inne wysokokaloryczne produkty pozwalające na uzupełnienie pomeczowych kalorii. 
  • W sali 04 będzie można powspominać stare i – oczywiście – dobre czasy, przejrzeć kroniki szkolne i pośmiać się do rozpuku, oglądając zdjęcia z dawnych lat. Wehikuł czasu gwarantuje bezbolesne i bezinwazyjne odmłodzenie w 5 minut! 
  • Na pierwszym piętrze palec na spuście migawki będzie trzymał fotograf, który uwieczni drużyny biorące udział w Turnieju. Bardzo prosimy, aby KAŻDA drużyna wykonała zdjęcie, które później zostanie umieszczone w kronikach – koniecznie w złoconych ramkach.  
  • W związku z robotami nad- i podziemnymi prowadzonymi z hukiem przy ul. Stawowej istnieje możliwość dojazdu na parking tylko od strony policji (od ul. W. Bronikowskiego). 
  • Wszyscy uczestnicy proszeni są o punktualne przybycie na miejsce i przestrzeganie zasad bezpieczeństwa (zatem stanie na głowie radzimy zachować na inną okazję…). 
  • Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w niniejszym regulaminie. 
  • Życzymy wszystkim uczestnikom udanej rywalizacji i sportowej atmosfery! Takiej „hot”! 

 

Organizatorzy